Peste 100 de angajaţi ai Primăriei, testaţi de Baylor

dsc_2174 Aproximativ 20% dintre angajaţii Primăriei Municipiului Constanţa s-au testat pentru HIV şi hepatitele virale B şi C.

Acţiunea a fost organizată timp de trei zile, cu ocazia „Săptămânii Europene a Testării”, de Fundaţia Baylor Marea Neagră în parteneriat cu Primăria Municipiului Constanţa.

Echipele Baylor au testat 107 de angajaţi ai municipalității, care îşi desfăşoară activitatea  în Palatul Administrativ, în sediul de pe str. Mihail Kogălniceanu şi în cel de pe str. Amzacea.dsc_2189

„Dorim să mulțumim Primăriei Municipiului Constanţa pentru sprijin, dar şi celor care s-au testat. Ca o concluzie a acestor trei zile, am înţeles că oamenii sunt dornici să se testeze, însă nu o fac în special din cauza unor bariere precum lipsa de timp, a dificultăților de a pleca de la locul de muncă pentru analize considerate de rutină sau pentru că uneori este dificil să se adreseze medicilor de familie pentru a obține gratuități pentru analize. Acţiunea noastră a avut avantajul de a sparge această barieră, a timpului sau a locului. Testarea este, aşa cum Fundaţia Baylor transmite mereu, primul pas către aflarea stării de sănătate, primul pas către o viaţă fără griji”, a declarat Ana-Maria Schweitzer, directorul executiv al Fundaţiei Baylor Marea Neagră.

« Inapoi la lista